AUTO POLAR 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΩΣ 30%
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ-ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Δελτίο Προόδου Πιλοτικού Προγράμματος Συστήματος Οικονομίας Κατανάλωσης Καυσίμου της ΔΕΛΤΑ

1ο όχημα με αρ. κυκλ. ΕΕΖ 9161 τετρακύλινδρο κυκλοφορία εντός λεκανοπεδίου-διανομές

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε από τις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων.

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 5.5 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 10.%
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 15 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 15 %

Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής των οχημάτων και καλύτερη λειτουργία των κινητήρων.

Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καυσίμων.

Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα, παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.

Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων

Προϊστάμενος μηχανικός της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε Ελευθεριάδης Ιωάννης

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line Σιαμαντάς Θεόδωρος

Υπογραφή σφραγίδα

Για να δείτε το πρωτότυπο πατήστε εδώ


2ο όχημα με αρ. κυκλ. ΖΖΥ 1384 εξακύλινδρο - ACTROS κυκλοφορία εκτός και εντός λεκανοπεδίου

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε από τις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων.

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 10 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 11.5%
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 13 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 13 %

Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής των οχημάτων και καλύτερη λειτουργία των κινητήρων.

Συμπέρασμα
Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καυσίμων.

Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα , παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.

 

Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων

Προϊστάμενος μηχανικός της εταιρίας ΔΕΛΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΓΩΤΟΥ Α.Ε Ελευθεριάδης Ιωάννης.

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line Σιαμαντάς Θεόδωρος.

Υπογραφή σφραγίδα

Για να δείτε το πρωτότυπο πατήστε εδώ


Για να δείτε τα σχόλια του Συμβούλου Επικοινωνίας & Ανάπτυξης Corolla Club, κυρίου Χρήστου Μαγνή, πατήστε

[ 1 ] [ 2]


ZANAE AE
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 17 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



Δελτίο προόδου πιλοτικού προγράμματος συστήματος οικονομίας κατανάλωσης καυσίμου.

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθευτήκαμε από την εταιρία Future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε στις μετρήσεις που έγιναν μετά την τοποθέτηση τους από τους τεχνικούς της εταιρίας στο υπ αριθμόν ΝΒΥ 6808 ΙΧΕ TOYOTA COROLLA ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων περίπου 50%.Οι οδηγοί διαπίστωσαν αύξηση της ροπής του οχήματος και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.
 

Στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου υπήρξε οικονομία ως εξής:

α' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 20 %
β' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 24 %
γ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25 %
δ' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25-30 %
ε' γέμισμα ρεζερβουάρ οικονομία καυσίμου 25-30 %

Επιπλέον αντικαταστήσαμε την σούπερ αμόλυβδη με απλή αμόλυβδη με πρόσθετο κέρδος για εμάς.

Συμπέρασμα

Η πληρέστερη καύση που επιτεύχθηκε είχε σαν αποτέλεσμα σημαντική οικονομία καύσιμων.
Επίσης η μείωση των ρύπων σημαίνει αποτελεσματικότερη λειτουργία του κινητήρα, παράταση της ζωής του, λιγότερα σέρβις και προστασία του περιβάλλοντος.

Τα ανωτέρω βεβαιώνει ο επιβλέπων ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΥΠ/ΤΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Το πρόγραμμα συντονίζει ο συνεργάτης της future-line ΣΙΑΜΑΝΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Υπογραφή-σφραγίδα

Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας


Φλούδας Θεοδόσιος
Επιθεωρητής πωλήσεων
Βιομ. Ειδών αυτοκίνητου

Προς την future line
ΑΘΗΝΑ 9/12/02

ΚΕ ΣΙΑΜΑΝΤΑ
Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθεύτηκα από την εταιρία future–line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε στις μετρήσεις που έκανα στο υπ αριθμόν ΥΜ 4238 Audi 100 ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων περίπου 50%.
Διαπίστωσα αύξηση της ροπής του οχήματος και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.
Στις μετρήσεις κατανάλωσης βενζίνης εντός της πόλης των Αθηνών υπήρξε οικονομία άνω του 20% και εκτός Αθηνών 30% περίπου
Κατόπιν των αποτελεσμάτων αυτών το συνιστώ ανεπιφύλακτα στον κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου και σας προτείνω να δημοσιεύσετε την προτροπή μου αυτή.

Υπογραφή-σφραγίδα

Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας


ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ AΓΓΕΛΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ INTRACOM

 

Προς την future line
ΑΘΗΝΑ 9/12/02

Τα συστήματα οικονομίας καυσίμου που προμηθεύτηκα από την εταιρία future-line δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκε στις μετρήσεις που έκανα στο υπ αριθμόν ΥΒΝ2412 NISSAN MICRA ότι υπήρξε σημαντική μείωση ρύπων περίπου 50%.
Διαπίστωσα αύξηση της ροπής του οχήματος και καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.
Στις μετρήσεις κατανάλωσης βενζίνης Εντός της πόλης των ΑΘΗΝΩΝ υπήρξε οικονομία ΑΝΩ ΤΟΥ 20% .
Κατόπιν των αποτελεσμάτων αυτών το συνιστώ ανεπιφύλακτα στον κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου και σας προτείνω να δημοσιεύσετε την προτροπή μου αυτή
 

Υπογραφή-σφραγίδα

Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας


Γρηγόριος Κωνσταντινιδης
Συνεργείο αυτοκινήτων
Κακολαγκαδο Μυτιλήνης

Προς την future line
Υπ όψιν Κου Σιαμαντά
Αθήνα

Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω μέσω του συνεργάτη σας Κου Ανέστη Μπογόρδου τα μαγνητικά συστήματα που η εταιρία σας διαθέτει στην ελληνική αγορά.
άκουσα πράγματα που με εντυπωσίασαν αλλά είχα επιφυλάξεις , μέχρι που με τεστ διαπίστωσα τις καταπληκτικές ιδιότητες με εμφανέστατα αποτελέσματα.
Η μείωση των καυσαερίων ήταν άμεση 39% και 48%.
Η οικονομία στην κατανάλωση βενζίνης μετρήθηκε την τρίτη εβδομάδα.
Η αλλαγή στην λειτουργία του κινητήρα φάνηκε από τα πρώτα λεπτά στα πρώτα χιλιόμετρα.
Αν και η τιμή στην αρχή μου φάνηκε ακριβή όταν το ξανασκέφθηκα είδα πως είναι πολύ φθηνά τα μαγνητικά συστήματα αφού από την οικονομία βενζίνης θα κάνω απόσβεση κόστους σε 4-5 μήνες.

Υπογραφή-σφραγίδα


Βουδούρης Σταύρος
Συνεργείο αυτοκινήτων
Καρά τεπές Μυτιλήνη

Προς την future line
Αθήνα
Κε Σιαμαντά
 

Δοκίμασα τα μαγνητικά συστήματα μονοπολικής εστίασης και συγκεκριμένα στο Ι.Χ.Ε αυτοκίνητο μου.
Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαιτέρως εμφανή από τα πρώτα λεπτά ( μείωση καυσαερίων ) και στην συνέχεια εντυπωσιακά ( μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και αλλαγή στην συμπεριφορά του κινητήρα. . Διαπίστωσα έτσι πως όσα αναφέρατε στην πρόταση σας πριν την (τοποθέτηση ) είναι όλα αληθινά και μπορώ υπεύθυνα να το προτείνω στους πελάτες μου.
Σας ευχαριστώ γιατί το σύστημα αυτό μου είναι απόλυτα χρήσιμο

Υπογραφή-σφραγίδα

Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας


Γρηγόριος Κωνσταντινιδης
Συνεργείο αυτοκινήτων
Κακολαγκαδο Μυτιλήνης

Προς την future line
Αθήνα
 

ΚΥΡΙΟΙ
Έμεινα έκπληκτος όταν μετά από έξι 6 τεστ διαπίστωσα τα αποτελέσματα των μαγνητικών συστημάτων σας
.
Η τεχνολογία της μονοπολικής εστίασης επιτυγχάνει σωστή καύση, με αποτέλεσμα την μεγάλη μείωση καυσαερίων.
Αυτό είναι το πρώτο και άμεσο αποτέλεσμα το οποίο μέτρησα επιτόπου μετά την τοποθέτηση του συστήματος.
Στα τεστ που έκανα βρήκα μείωση εκπομπής ρύπων από 28% έως και 62 % .
Η οικονομία στην κατανάλωση βενζίνης φάνηκε σε μετρήσεις που έκανα σε διάστημα τριάντα ημερών .
Οι επιδόσεις του κινητήρα άλλαξαν από την πρώτη στιγμή.
Αν όλα αυτά ληφθούν υπ όψιν το σύστημα είναι απολύτως αναγκαίο.
 

Υπογραφή-σφραγίδα

Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας

Μπορείτε να δείτε τα σχόλια πελατών για τους Καυστήρες


ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΧΩΛΑΡΙΔΗΣ
Διπλωματούχος
Μηχανολόγος- Ηλεκτρολόγος-Μηχανικός
Μέλος επιτροπής ελέγχου εργαστηρίου
ατμοκινητήρων και λεβήτων ΕΜΠ.
Τ.Θ 72023, 16310 Ηλιούπολη
Τηλ. - Φαξ: 210 9952416

ΒΕΒΑΙΩΣΗ

Με την παρούσα βεβαιώνω ότι τον Οκτώβριο του 2003 κατόπιν παρακλήσεως μου στην Διεύθυνση του νοσοκομείου Αμαλία Φλέμινγκ μετέβην στο λεβητοστάσιο του νοσοκομείου με βοηθούς τους αδειούχους τεχνίτες Μανώλη Κέμμο (αρχιτεχνίτης της εταιρίας CALDA Α.Ε.) και Χρήστο Ρουφογάλα (αρχιτεχνίτης της επιχείρησης συντήρησης λεβητοστασίων Κ. Γαλάνης).

Ελέγξαμε έναν παλαιό λέβητα κατασκευής της εταιρίας ΣΟΥΛΗΣ με ενσωματωμένο καυστήρα INTERCAL. Το συγκρότημα δεν ήταν καλά συντηρημένο, τα δε αποτελέσματα των μετρήσεων που κάναμε έδειξαν θερμοκρασία καυσαερίων 280 οC (ΔΤ = 260 Κ) και περιεκτικότητα σε CO2 10%.

Μειώνοντας ελαφρά την παροχή αέρα ο λέβητας άρχισε να καπνίζει. Ο αρχικός δείκτης Bacharah 1 έγινε 3.

Τοποθετήσαμε ένα ζεύγος μαγνητών μονοπολικής εστίασης της εταιρίας Future Line και μετά από 10 min (λεπτά) περίπου μπορέσαμε να μειώσουμε την παροχή αέρα με νέα αποτελέσματα:

Βαθμός αιθάλης: 0,5

Περιεκτικότητα CO2: 11.5%

Θερμοκρασία καυσαερίων: 250οC (DT = 230 K)

Τα ως άνω καλά αποτελέσματα συνέχισαν και μετά από την αφαίρεση των μαγνητών μονοπολικής εστίασης επί 5 min (λεπτά) περίπου. Μετά από την πάροδο 10 min αναγκαστήκαμε να επαναφέρουμε τον καυστήρα στην προτέρα του ρύθμιση για να μην καπνίζει.

Δεν ήταν δυνατόν να μετρήσουμε την μείωση της κατανάλωσης σε μια μεγάλη περίοδο χρόνου αλλά τα αποτελέσματα που αναφέραμε οδηγούν σε βέβαιη μείωση άνω του 15% αφού και μόνον η θερμοκρασία των καυσαερίων μειώθηκε κατά 11.5%, χωρίς καμία βελτίωση του λέβητα (καθαρισμό, αντικατάσταση ή πρόσθεση στροβιλιστών κλπ).

Ηλιούπολη 18 / 11 / 2003

Ο Βεβαιών

Σαχωλαρίδης Αντώνιος

Το πρωτότυπο βρίσκεται στα αρχεία της εταιρίας μας

ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΟΙΩΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ